Bhramari pranayama – disanje poput zujanja pčele

Članak

BHRAMARI PRANAYAMA – DISANJE POPUT ZUJANJA PČELE

Vježba disanja, bhramari pomaže usmjeriti pažnju na izdisaj i uči ga produžiti osluškujući pri tom dah.

Sjednite uspravnih leđa. Zatvorite oči i opustite cijelo tijelo sa nekoliko potpunih jogijskih udaha i izdaha.

Palčevima zatvorite uši i sa ostalim prstima prekrijte očne kapke. Taj položaj će pomoći da svu svoju pažnju usmjerite na zvuk koji ćete proizvesti. Udahnite duboko kroz obje nosnice. Držeći cijelo vrijeme usta zatvorena, izdišite proizvodeći dugačak, ravnomjeran zvuk poput zujanja pčele. Unutar sebe proizvodite zvuk „om“, ali bez vokalizacije. Osluškujte zujanje i mijenjajte visinu zvuka pomičući ga unutar glave i prsnog koša. S vremenom ćete pronaći zvuk koji vam odgovara. Neka izdah bude spor i ujednačen. Osjećajte vibraciju zvuka i budite samo toga svjesni. To je jedan ciklus. Počnite sa pet ciklusa i postepeno povećavajte njihov broj.

Ako niste sigurni, pogledajte u ovom kratkom videu kako se izvodi brahmari pranayama:

Za bhramari se kaže da uljepšava glas te da je posebno koristan učiteljima, glumcima i pjevačima za koje je posebno bitna kvaliteta i boja glasa.

Bhramari je duboko opuštajuća tehnika disanja. Djeluje na opuštanje moždane napetosti, otklanja uznemirenost, ljutnju i frustraciju. Korisna je i preporuča se prakticirati kod problema sa nesanicom i visokim krvnim tlakom.

2 responses »

Odgovori

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s