Pozdrav nakon ljetne pauze!

Članak

Dragi naši čitatelji, nakon ljetne pauze krećemo sa novim postovima na našem blogu! Budući da sam tek doputovala sa otoka Iža, dojmovi su još svježi i polako se sliježu.

Kao i posljednjih nekoliko godina, u  hotelu „Korinjak“ (www.korinjak.hr ) i ovog smo ljeta Petar i ja bili dio tima sa svojom ponudom radionica i tretmana.

Petar je do sada održao tri uspješne radionice na temu „Transcendentalna veza i seks“, a posljednja radionica na istu temu biti će održana u terminu 04.09. – 11.09. tako da se još stignete uključiti (više o samoj radionici možete pročitati na blogu na stranici “Radionice”). Petar je svojim znanjem i humorom ovu „škakljivu“ temu svima približio, pojednostavio i razjasnio mnoštvo nedoumica. Uz puno praktičnih meditativnih vježbi i zanimljivih tema polaznici radionica su, sudeći prema njihovim reakcijama, otišli vrlo zadovoljni. Ovo je ujedno prilika da ih pozovem da slobodno komentiraju svoje iskustvo sa radionice!  Biti će nam drago da ostavite svoj komentar. Samo naprijed!!!

Pored radionice, Petar je cijelo ljeto vodio tzv. Osnove meditacije. Ukoliko ste početnik po pitanju meditacije, mogli ste naučiti ponešto o „energetskoj anatomiji“ i kako na ispravan način meditirati i centrirati se u svom energetskom polju. Osnove meditacije pružaju snažan alat za postizanje mira i ravnoteže.

Om meditacije uz gitaru u večernjim satima postale su dio svakodnevnice, na zahtjev polaznika meditacije. Kad je već imao gitaru u ruci, Petar je skoro svaku večer na terasi ili u holu hotela održao mini-koncert na opće zadovoljstvo ljubitelja tradicionalnih irskih i škotskih pjesama uz poneki oldies, te međimurske i autorske pjesme.

Moja uloga u hotelskoj ponudi već se tradicionalno odnosi na masažu. Tako sam i ove godine radila klasičnu masažu, shiatsu masažu i refleksoterapiju. Uz mnoštvo „starih“ klijenata upoznala sam i puno novih dragih ljudi kojima zahvaljujem što su se sa povjerenjem prepustili pod moje ruke.

Mogu samo zaključiti da je ljeto bilo plodonosno, zabavno, poučno i da je vrlo brzo prošlo. A boje, okusi, mirisi još će neko vrijeme ostati dok ih neki drugi ne zamijene…

Bilo je krasno i HVALA svima!

4 responses »

  1. Hvala Višnja tebi, na ovom iscrpnom i inspirativnom izvješću🙂, drago mi je da smo se družile na Ižu, što si mi ljubazno ustupila svoje “carstvo” sobice za masažu za moj rad, što smo navečer na terasi pjevali Om uz gitaru, što sam ujutro bila na Petrovim meditacijama i po sat vremena bila uronjena u bezvremensko i ono najbitnije – centrirana u sebi, doživjela senzacije koje su mi bitne za moj daljnji put….a večeri uz Petrovu pjesmu i svirku su nas ispunjavale i veselile.
    Predivno ljeto na čarobnom otoku Ižu, posebne atmosfere, kupanje u kristalnom moru, bogati mirisi bilja, pročišćujući zeleni sokovi, to se mora probati i doživjeti, teško je riječima opisati iskustva, boje, okuse i mirise tog posebnog mira netaknute prirode.
    A sada smo napunjeni za dalje, da prenesemo drugima sve što smo dobili … Hura za novu jesensku sezonu!!
    veliki pozdrav tebi i Petru i svim divnim ljudima Iža,
    Jasna

  2. Dragi Višnja i Petar,
    razveselila me je vaša obavijest i potaknula na odgovor o kojem već mjesec dana razmišljam, a nikako da se javim. Bilo mi je lijepo što sam i očekivala, ali nisam očekivala da će tih par dana ostaviti toliki trag i tako značajno utjecati na moj život. Iž je prekrasan, ali još ljepši su ljudi koje sam tamo upoznala. Svaki dan vas se sjetim dok se mučim i radujem u otkrivanju nečeg što do jučer nisam ni znala da postoji. I svaki dan požalim što mi niste bliže jer imam puno pitanja i nedoumica. Hvala vam na trudu i lijepom druženju, veselim se idućem ljetu!

    P.S. Pozdrav Emilu, javila sam mu se na adresu koju sam našla na internetu, ali očito je ne koristi jer mi nije odgovorio.

    Pozdrav, Ksenija Lučin

  3. Draga Ksenija, drago mi je da ste nam se javili!
    Iž je zaista posebno mjesto na kojem svatko doživi neki pomak, promjenu i transformaciju. Znam to također iz osobnog iskustva🙂.

    Na blogu ima dosta postova (a biti će ih i još!) koji bi vam mogli razjasniti neke nedoumice i/ili odgovoriti barem na neka pitanja.
    No, u svakom slučaju nismo tako daleko da se ne bi mogli vidjeti do idućeg ljeta.

    Pozdrav, Višnja.

    P.S. Emil će vam se javiti…

Odgovori

