Moć pozitivne namjere

Članak

MOĆ POZITIVNE NAMJERE

pozitivna namjeraJeste li svjesni toga da je svaka misao koju izgovorite u stvari afirmacija, bilo pozitivna ili negativna? Isto vrijedi za sve ono što su drugi izgovorili u razgovoru sa vama ili sa nekim drugim, a ticalo se vas.

S vremenom sva ta programiranja (afirmiranja) bilo pozitivna ili negativna, stvorila su cijeli niz ograničavajućih sistema vjerovanja prema kojima ste se počeli formirati i ponašati. Sigurno su vam poznate neke misli kojima sami sebe negativno programirate kao npr. „Nisam dovoljno dobar“, „Ne mogu to učiniti sam“, „Nikad nemam dovoljno novaca“, „Nikada neću biti prihvaćen onakav kakav sam“ itd. Ili je dovoljno da se sjetite negativnog afirmiranja iz vaše okoline „Nikad ništa od tebe u životu“, „Život je borba“, „Ljubav je opasna“ itd. Ograničavajući sustav vjerovanja može zakočiti našu motivaciju, a manjak motivacije može poremetiti našu sposobnost sudjelovanja u svim područjima života.  Već od djetinjstva izloženi smo negativnom programiranju od strane roditelja, familije, prijatelja, institucija i time si polako počinjemo uskraćivati pristup užitku, ljubavi, intimnosti i radosti. Nažalost, kada dijete prihvati ograničavajuće vjerovanje neizbježno će se desiti to da se kontrahira emocionalno, intelektualno, pa čak i fizički. Kontrakcija će poremetiti tijek prane kroz energetsko polje. U najgorem slučaju, vezanosti za negativna programiranja prouzročiti će sve snažniji osjećaj nezadovoljstva i patnje te nemogućnost ostvarivanja intimnih veza, uspjeha u poslu, financijske sigurnosti…

Srećom, naše izvanredne funkcije uma omogućuju nam da pozitivnom namjerom kao moćnim oružjem prevladavamo ograničavajući sustava vjerovanja. Funkcije uma su dio našeg autentičnog uma, a autentični um je prijenosnik svjesnosti i samo-izražavanja. Negativne namjere se pojavljuju iz ograničavajućeg sustava vjerovanja i izražavaju namjeru, stavove, ideje, emocije i osjećaje našeg individualnog uma i ega. Suprotno tome, pozitivna namjera je pozitivna jer manifestira namjeru autentičnog uma.

pozitivne misliKad god smo bombardirani negativnim namjerama i ograničavajućim stavovima, možemo ih zamijeniti sa pozitivnom namjerom koja odražava univerzalnu istinu i podržana je od strane Univerzalne svjesnosti.

Slijedi popis pozitivnih namjera koje je dobro svakodnevno koristiti. Primjerenu namjeru poželjno je izgovoriti naglas, radije nego u mislima, sve dok ne uspijemo negativne namjere koje nas uznemiravaju zamijeniti s pozitivnim.

1. „Namjera mi je transcendirati ograničavajuće elemente moga sustava vjerovanja“,

2. „Namjera mi je preuzeti potpunu odgovornost za svoj život i vlastitu dobrobit“,

3. „Namjera mi je doživjeti svoje blaženstvo kao Bog/Božica“,

4. „Namjera mi je postati prisutan/prisutna u svom autentičnom umu“,

5. „Namjera mi je aktivirati srčanu čakru i centrirati se u njoj“,

6. „Namjera mi je voljeti ono što mi daje užitak“,

7. „Namjera mi je doživjeti više užitka, ljubavi, intimnosti i radosti“,

8. „Namjera mi je dijeliti transcendentni seks i odnos sa svojim partnerom/partnericom“,

9. „Namjera mi je znati svoju svrhu i činiti ono što je primjereno“,

10. „Namjera mi je voljeti ono što jesam, a ne ono što drugi ljudi žele da budem“.

Već duže vremena pozitivna namjera je prihvaćena kao moćan alat u transcendenciji i vlastitom duhovnom napretku. Koristimo svoju maštu i sami kreirajmo slične pozitivne namjere koje možemo upotrijebiti u meditaciji pogotovo tamo gdje smo „najtanji“ i gdje nas kontrolira vlastiti individualni um i ego koristeći neautentične želje i potrebe i dajući im prednost ispred autentičnih.

Priređeno iz knjige Seks i transcendencija, K. Sherwood

One response »

  1. Pingback: Petnaest važnijih funkcija uma i reprogramiranje « Centarspinal's Blog

Odgovori

